KOKEMUKSEN VOI JAKAA
KOKEMUKSEN VOI JAKAA

KOKEMUKSEN VOI JAKAA

Trendit ja fontit tulevat ja menevät. Samoin keinot ja kanavat. Säilyvää on tarve saada tuotteet tai palvelut niitä tarvitsevien tai haluavien kohderyhmien tietoon. Tehokkaasti ja järkevin kustannuksin. Muistaen kuitenkin hyvän ensivaikutelman merkitys tuote- ja yrityskuvaan.

Meillä on lähes 30 vuoden kokemus erilaisten tuotteiden ja palveluiden markkinoinnista sekä viestien viemisestä. Olemme toimintamme aikana auttaneet kymmeniä yrityksiä alkuun tai lanseeramaan uusia tuotteita ja palveluita. Tämän kokemuksen voimme jakaa kanssasi ja auttaa yrityksesi löytämään oikeat argumentit ja mediat menestymiseen.

UUDEN YRITYKSEN PERUSTAMISEEN TAI TUOTTEIDEN JA
PALVELUIDEN LANSEERAUKSEEN TÄHTÄÄVÄ YKSILÖLLINEN
NEUVONPITO SISÄLTÄÄ ESIMERKIKSI SEURAAVIA ASIOITA:

  • Markkinatilanteen kartoitus
  • Tuotteen tai palvelun analysointi ja yksilöinti
  • Vahvuudet ja uhat
  • Sopivien myyntiargumenttien valinta
  • Kustannustehokkaiden markkinointikanavien valinta
  • Markkinointimateriaalien valinta
  • Markkinointisuunnitelma
  • Budjetti